წინასაარჩევნო კამპანიის დროს მედიას საარჩევნო კანონმდებლობის დარღვევისთვის ფინანსურ სანქციები დაუწესდა.
ახალი "საარჩევნო კოდექსის" მიხედვით, წინასაარჩევნო აგიტაციასთან, პოლიტიკური/წინასაარჩევნო რეკლამის განთავსებასა და ინფორმაციის გადაცემასთან ან გამოქვეყნებასთან დაკავშირებული ამ კანონის მოთხოვნათა დარღვევა გამოიწვევს ელექტრონული მედიის საშუალების დაჯარიმებას 1 500 ლარის ოდენობით, ხოლო ბეჭდვითი მედიის საშუალებისას - 500 ლარის ოდენობით.
ამასთან, იგივე ქმედება, ჩადენილი განმეორებით, ადმინისტრაციული სახდელის ზომების გამოყენებიდან ერთი წლის განმავლობაში, -გამოიწვევს ელექტრონული მედიის საშუალების დაჯარიმებას 5 000 ლარის ოდენობით, ხოლო ბეჭდვითი მედიის საშუალებისას - 1 500 ლარის ოდენობით.
შეგახსენებთ, რომ ახალი "საარჩევნო კოდექსი" პარლამენტმა გასული წლის 27 დეკემბერს დაამტკიცა. კანონში განხორცილებული ცვლილებები უკვე ძალაშია.