მთავრობა სპირტიანი სასმელების მიმართ მიდგომას ცვლის. "რეკლამის შესახებ" კანონში შესატანი ცვლილებების თანახმად, ძლიერი სპირტიანი სასმელების გარე რეკლამირება 2015 წლის 1 იანვრამდე ხდება შესაძლებელი.
დღეისათვის არსებული ნორმებით, ძლიერ სპირტიან სასმელების რეკლამირება ქალაქის მოედნებზე, დასახლებულ პუნქტებსა და სატრანსპორტო საშუალებებზე 2011 წლის 1 იანვრამდეა დასაშვები.
ახალი ინიციატივის თანახმად კი სპირტიანი სასმელების რეკლამირება 2015 წლის 1 იანვრამდე ხდება შესაძლებელი.
რაც შეეხება სასმელების სატელევიზიო რეკლამას, დღევანდელი კანონმდებლობით დასაშვებია 23 საათის შემდეგ, ხოლო ახალი საკანონმდებლო ინიციატივის მიხედვით კი სპირტიანი სასმელების სატელევიზიო რეკლამა 20 საათის შემდეგ ხდება ნებადართული.
შეგახსენებთ, რომ ძლიერ სპირტრიან სასმელებს მიეკუთვნება ის სასმელები, რომელშიც სპირტის შემცვლელობა 14 %-ს აღემატება.