“ელიტ ელექტრონიქსმა” „ბოშის“გენერალურ დირექტორს - ნორბერტ კლაინი სტუმრობდა. როგორც ”ელიტ ელექტრონიქსში” განმარტავენ, ნორბერტ კლაინის ვიზიტის ძირითად მიზანს წარმოადგენდა საქართველოში “ბოშის”ბრენდის განვითარების მზარდი ტემპი, რომელსაც რეგიონში კრიზისის მიუხედავად ბრენდი არ კარგავს.
„პირველ რიგში, მინდა მწუხარება გამოვთქვა თქვენს დედაქალაქში დატრიალებული მოვლენების გამო. საქართველო ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებული და მზარდი ქვეყანაა მიუხედავად კრიზისული სიტუაციისა რეგიონში. მე მოხარული ვარ, რომ ჩვენს ბრენდს საქართველოში საყოფაცხოვრებო ტექნიკის მიმართულებით ბაზრის ლიდერი კომპანია - “ელიტ ელექტრონიქსი” წარმოადგენს. ჩვენი პარტნიორი საქართველოში ყოველწლიურად უფრო და უფრო ვითარდება და ჩვენც მხარს ვუჭერთ მის წინსვლას, რადგან ეს, როგორც „ელიტ ელექტრონიქსის“, ასევე „ბოშის“ წარმატებაა.
„ელიტ ელექტრონიქსმა ბოშთან ერთად ბოლო წლებში საკმაოდ დიდი ზრდა განიცადა, როგორც ცნობადობის, ასევე გაყიდვების და ბრუნვის მიმართულებით. ყოველწლიურად ბოშის ბრუნვადობა საშუალოდ 25%-ით იზრდება, რაც საქართველოში ბრენდის სტაბილურ აღმასვლაზე მეტყველებს.
”ელიტ ელექტრონისი” და ”ბოში” ვზრუნავთ ქართველი მომხმარებელი ვუზრუნველყოთ მეტად ფუნქციონალური, ერგონოეკონომიური და ამავე დროს ენერგორენტაბელური პროდუქტებით, ჩვენ დეტალურად შევისწავლეთ მათი საჭიროებები, გემოვნება და მოთხოვნები. ამასთან უყურადღებოდ არ ვტოვებთ და ვაანალიზებთ თანამედროვე ტენდენციებს, რომლებიც მოქმედებს მომხმარებლის ქცევაზე”,- განაცხადა კლაინმა.
მისივე თქმით, კომპანია მუდმივად განვიხილავს და ადგენს „ბოშის“ ბრენდის წამყვან ტენდენციებს. მათ შორის: ჯანსაღი ცხოვრების წესი, მარტივად გამოყენებადი პროდუქცია, დანიშნულება და ხანგრძლივობა, ხარისხი და მოქნილობა, პერსონალიზაცია და დიზაინი, ასევე რესურსების ეფექტური გამოყენება.
”კომპანია ”ბოში” ყოველდღიურად ვითარდება, როგორც ფინანსური თვალსაზრისით, ასევე აფართოებს თავის სავაჭრო ქსელს რეგიონალური პარტნიორების დახმარებით. ჩვენ მივესალმებით ახალ იდეებსა და ტექნოლოგიებს. ასევე ჩვენ უნდა გავაცნობიეროთ ბუნებრივი რესურსების როლი ეკონომიკის ინტენსიური განვითარების ასპექტებში. ვინაიდან ბუნებრივი რესურსების მარაგები იწურება, ჩვენ უნდა ჩამოვაყალიბოთ ისეთი კონცეფცია, რომელიც ორიენტირებული იქნება მომხმარებელთა მოთხოვნების დაკმაყოფილებაზე და ამავდროულად არ დააზიანებს გარემოს. ყოველივე ამისათვის საჭიროა შეიქმნას ისეთი ტექნოლოგიები, რომლებიც შეუნარჩუნებენ ეკოლოგიას არა მარტო ახლანდელ თაობას, არამედ მომავალ თაობებსაც. სწორედ ამ კონცეფციის გათვალისწინებით კომპანია ბოშმა დაიწყო ახალი ტექნოლოგიური წარმოება, რათა შეიქმნას მზარდი განვითარება” - განაცხადა კლაინმა.
შეგახსენებთ, რომ კომპანია ბოში 1886 წელს, Robert Bosch GmbH - ის მიერ ქალაქ შტუდგარტშიდაარსდა.დღესბოში ერთ-ერთ უმსხვილესკომპანიასწარმოადგენს მსოფლიოში. ხოლო ევროპაში ინარჩუნებს ლიდერის პოზიციას საყოფაცხოვრებოტექნიკისწარმოების მიმართულებით. ბოშის ქარხნები მსოფლიოს 60 ქვეყანაშია განთავსებული, ხოლო გაყიდვების და მომსახურების კომპანია წარმოდგენილია თითქმის 150 ქვეყანაში. მისი ერთადერთი წარმომადგენელი საქართველოში არის ელიტ ელექტრონიქსი, როგორც გაყიდვების, ასევე გაყიდვის შემდგომ სრული საგარანტიო და არასაგარანტიო მომსახურების მიმართულებით.