საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მიერ მიზნობრივ ბაზრებზე, 2015 წელს საზღვარგარეთ ზაფხულის მარკეტინგული კამპანიებისთვის ბოლო წლებთან შედარებით ბევრად მაღალი თანხა, კერძოდ 8 000 000 ლარი დაიხარჯება .
ტურიზმის ადმინისტრაციამ უკვე დაიწყო მომზადება ზაფხულის ტურისტული სეზონისათვის. ამისათვის უკვე დაიწყო აქტიური მარკეტინგული კამპანიები აზერბაიჯანში, , თურქეთში, უკრაინაში, ყაზახეთში, , ბელორუსიაში, ლატვიაში, უნგრეთში, ისრაელში, რუსეთში. ამასთანავე იგეგმება დამატებით მრავალი პრეს და გაცნობითი ტურები წამყვანი საერთაშორისო ჟურნალისტებისა და ტურ-ოპერატორებისათვის.
ლატვიაში განთავსდა 70 ბანერი, რომელზეც გამოსახული საქართველოს ფოტოები და ბანერები 10 დღეში ერთხელ იცვლება. კამპანია რომელიც ზაფხულის ტურისტული სეზონისთვის არის მიმართული- ლატვიაში დაიწყო 1 აპრილს და 30 მაისამდე გაგრძელდება.