ცნობილი კვლევითი ორგანიზაცია IDC-ის ანალიტიკოსებმა პლანშეტების ბაზარი შეისწავლეს და გამოარკვიეს, რომ პლანშეტების ბაზარზე გაყიდვების კლების ტენდენციაა. თუმცაღა კვლევამ აჩვენა ისიც, რომ გაყიდვების შემცირება არ ასახულა Apple-ის iPad -ების გაყიდვების მაჩვენებელზე და ის კვლავინდებურად ბაზრის ლიდერია.
2015 წლის იანვარ-მარტში მსოფლიო ბაზარს სულ 47 მლნ პლანშეტი მიეწოდა, რაც 6 %-ით ნაკლებია გასული წლის ანალოგიური პერიოდის მაჩვენებლებზე. ირკვევა, რომ 2015 წლის პირველ კავარტალში მიწოდებული პლანშეტებიდან 27 %-ს სწორედ iPad-ზე მოდის, რაც 12,6 მლნ ერთეული iPad-ია.
კომპანია შამსუნგ-ის წილი, რომელიც ”ჩაკბეჩილი ვაშლის” უმტავრესი კონკურენტია საანგარიშო პერიოდში ბაზარს 16,5%-ია. სამხრეთ კორეულმა მწარმოებელმა 2015 წლის იანვარ-მარტში ბაზატს სულ 9 მლნ პლანშეტი მიაწოდა. აღსანიშნავია, რომ მიმდინარე პერიოდში პლანშეტების ბაზარზე არც Samsung -ს დაუკარგავს პოზიციები.
LG-მა ბაზარზე ზრდა განიცადა და მიწოდება 1424%-ით გაზარდა, თუმცა მთლიანობაში მის მიწერ ბაზრისთვის მიწოდებული პლანშეტების მოცულობა 1,4 მლნ პლანშეტია. LG-ი ბაზარზე მეხუთე პოზიციაზეა, თუმცა მას Asus-ი და Lenovo უსწრებენ.