ტურიზმი ეკონომიკის ერთ-ერთ წამყვან დარგად უნდა იქცეს, - სწორედ ესაა ტურიზმის ადმინისტრაციის ახალი ხელმძღვანელის უმთავრესი მიზანი, რომელიც თანამდებობაზე დაახლოებით 2 კვირის წინ დაინიშნა და საზოგადოებას დღეს დარგის განვითარების ახალ კონცეფცია გააცნო.
გიორგი სიგუა მიიჩნევს, რომ მუშაობით და შრომით ბევრის მიღწევაა შესაძლებელი და რაც მთავარია ტურიზმი უნდა გახდეს ქვეყნისთვის რეალურად პრიორიტეტი.
„ჩვენი ამოცანა, მიზანი, ამბიცია არის ტურიზმის ეკონომიკის ერთ-ერთ წამყვან დარგად ქცევა და ასევე ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ქმედით და ძლიერ ორგანიზაციად ჩამოყალიბება.
როგორ ვაპირებთ ამის გაკეთებას? ჩვენი შრომით, კერძო სექტორთან თანამშრომლობით, მთავრობის მხარდაჭერით, საერთაშორისო ორგანიზაციებთან თანამშრომლობით და საქმის კეთებით,
ვაპირებთ კერძო სექტორისა და საქმეში ჩახედული ადამიანების აზრის გათვალისწინებით, გავაძლიეროთ ტურიზმი საქართველოში"-
განმარტავს სიგუა.
მისივე თქმით, აქამდე სახელმწიფოს არ ქონდა არავითარი გეგმა და არავითარი სტრატეგია, თუ საითკენ უნდა წავიდეს ტურიზმის განვითარება და საერთოდ რა სურს სახელმწიფოს ტურიზმისაგან.
„არავის კრიტიკა არ მინდა, მაგრამ იცით, რომ ყველაფერი ძირითადად პიარზე და ერთი ადამიანის ნებასურვილზე იყო დაფუძნებული. ამიერიდან ეს ასე აღარ იქნება. იქნება საქმის კეთება, თანამშრომლობა კერძო სექტორთან და ყველა სუბიექტთან , თუ კონკრეტულ პირთან ვისაც შეუძლია შეიტანოს წვლილი დარგის განვითარებაში. როგორც ცნობილია, ჩვენ შევქმენით, ტურიზმის ეროვნულ ადმინისტრაციასთან არსებული მრჩეველთა საბჭო, რომელშიც შედიან ტურისტული ბიზნესის წარმომადგენლები. ჩვენ ვართ დინამიურად მოქნილი ორგანიზმი, რომელმაც უნდა იურთიერთობოს კერძო სექტორთან და ასევე უნდა მომხმარებელთან. სხვანაირად ჩვენ ვერც ხარისხს ვერ ავამაღლებთ, ვერც ტურისტულ ინფრასტრუქტურას ვერ განვავითარებთ და ვერც იმ წარმატებებს ვერ მივაღწევთ, რაც მიზნად გვაქვს დასახული"- განაცხადა გიორგი სიგუამ.
ტურიზმის ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი დარგის განვითარებისთვის და თავად ტურიზმის ადმინისტრაციის უფრო გამართულად მუშაობისთვის ტურიზმის ონლაინ მარკეტინგის განვითარებას გარდაუვალ აუცილებლობად ასახელებს.
როგორც სიგუა განმარტავს, ტურიზმის ადმინისტრაციის საიტს დაემატება ონლაინ მარკეტინგის ფუნქცია, უფრო კონკრეტულად კი საიტზე შესულ ვიზიტორს, რომელსაც სურს საქართველოს სხვადასხვა კუთხეებში იმოგზაუროს, შესაძლებლობა ეძლევა მონიშნოს კონკრეტული ადგილები და რამდენ დღეს სურს იქ დასვენებს. ამის შემდეგ ამ მონიშნულ ადგილებს ის გადაიტანს სპეციალურ კალათაში. კალათაში მოთავსებულ ინფორმაციაზე, ანუ მოთხოვნაზე წვდომა ექნება ტურისტულ სააგენტოებს, რომელებიც მიღებულ ინფორმაციებს დაამუშავებენ და დასვენების მსურველს შესაბამის ტურისტულ პაკეტს შესთავაზებენ.
გიორგი სიგუა მიიჩნევს, რომ ტურიზმის განვითარებისთვის და ზოგადად ტურისტების უკეთ მომსახურებისთვის სპეციალური ცხელი ხაზიც უნდა ამოქმედდეს, რათა ტურისტს ინფორმაციის მიღება ნებისმიერ დროს შეეძლოს.