Nokia ევროპის ბაზარზე საკუთარი პროდუქციას აიაფებს. ფასების დაწევა შეეხო სმარტფონებსაც. კომპანიის მხრიდან ტელეფონების ფასების დაცემა ბაზარზე წილის დაკარგას უკავშირდება.
Nokia-ს საბაზრო წილი, სმარტფონების ბაზარზე 2011 წლის პირველ კვარტალში 25,5%-იდან 39%-მდე დაეცა. ანალიტიკოსები ფიქრობენ, რომ 2011 წლის მეორე კვარტალში სმარტფონების ბაზრის ლიდერი შესაძლოა Samsung Electronics-ი გახდეს
აღსანიშნავია, რომ 1-ლი ივლისიდან Nokia-მ 15 %-ით უკვე გააიაფა N8, C7 და E6 მოდელის ტელეფონები. ფასების კორექტირება მოხდა მთლიანად Nokia-ს ყველა ასორტიმენტზე და Nokia-ს ყველა ტელეფონი ეტაპობრივად გაიაფდება.