კომპანია "პოპული" მომხმარებელთან ინტერაქტიულ ურთიერთობას აღრმავებს, უკვე რამდენიმე თვეა, "პოპულში" მოქმედებს ცხელი ხაზი _ 43-11-22, სადაც მომხმარებელს შეუძლია მიიღოს მისთვის საჭირო ინფორმაცია და გაუზიაროს კომპანიის წარმომადგენელს თავისი შეხედულება. ცხელ ხაზზე დარეკვა უფასოა.
ლიკა მიქაუტაძე, (კომპანია "პოპულის" მარკეტინგული კომუნიკაციების მენეჯერი): `ისეთი კომპანიისთვის, როგორიც `პოპულია", სადაც ყოველ დღე დაახლოებით 40 ათასი ადამიანი იძენს მისთვის სასურველ პროდუქციას, აუცილებლი პირობაა არსებობდეს უწყვეტი კომუნიკაციის არხი. რადგან `პოპული~ სახალხო ქსელია და მოსახლეობის დიდ ნაწილს ემსახურება, გვინდა მომხმარებელმა იცოდეს შემდეგი: თუ კი მას გაუჩნდება რაიმე კითხვა ან უბრალოდ სურვილი ექნება გაგვიზიაროს თავისი აზრი, კმაყოფილება ან პრეტენზია, ჩვენი ცხელი ხაზი ამისათვის საუკეთესო საშუალებაა. ცხელი ხაზი მუშაობს ყოველდღიურად დილის 10 საათიდან საღამოს 20 საათამდე, აქ მომხმარებელს შეუძლია ნებისმიერ საკითხზე დარეკოს და მიიღოს მისთვის საინტერსო ინფორმაცია.
_ ძირითადად რა საკითხთხზე რეკავს მომხმარებელი `პოპულის~ ცხელ ხაზზე?
_ მაგალითად აინტერესებთ რამდენი `პოპულარი~ აქვთ დაგროვილი ბარათზე ან ახალ ბარათზე დაგროვილი ქულების გადატანა სურსთ, რეკავენ რათა გაიგონ რა პროდუქტი იქნება წარმოდგენილი `პოპულის~ სავაჭრო ქსელში ოთხშაბათს `შოკფასად~ და რა ეღირება. ხშირად ინტერესდებიან პოპულის მიმდინარე აქციებით, შესაძლოა მომხმარებელმა ტელევიზიით ნახა რეკლამა და დაწვრილებითი ინფორმაციის მისაღებად უკვე რეკავს ტელეფონის ნომერზე _ 43-11-22 და ოპერატორისგან დეტალურ ინფორმაციას იღებს, ოპერატორებს გავლილი აქვთ შესაბამის ტრეინინგი და ზედმიწევნით იციან პასუხი მომხმარებლისთვის საინტერესო ყველა საკითხზე.
_ შემიძლია თუ არა, ცხელი ხაზის დახმარებით დავადგინო ჩემთვის საინტერესო პროდუქცია თუ აქვთ `პოპულის~ კონკრეტულ მაღაზიაში?
მომხმარებელბს შეუძლია დარეკოს ცხელ ხაზზე და მიიღოს ინფორმაცია, არის თუ არა მისთვის საინტერესო პროდუქტი მაგალითად მისი სახლის მახლობლად მდებარე `პოპულის~ მაღაზიაში.
ხშირად რეკავენ ცხელ ხაზზე კითხვით, თუ რა საჩუქრების მიღება შეუძლიათ ბარათზე დაგროვილი `პოპულარებით~. აინტერესებთ რა ნივთებია წარმოდგენილი, ან დარჩენილი `ვილეროი და ბოხის~ კატალოგში. ასეთი ინტერაქტივი მომხმარებელთან გვაძლევს შესაძლებლობას, რომ დროულად აღმოვფხვრათ არსებული ხარვეზები და მაქსიმალურად ახლოს მივიდეთ მომხმარებლის მოთხოვნებთან და სურვილებთან. ყოფილა შემთხვევები, როდესაც მომხმარებლის შენიშვნისა თუ რჩევის საფუძველზე აღმოგვიჩენია მნიშვნელვანი ხარვეზი და შემდეგ ეს ურთიერთობა ყურადღებიანი მომხმარებლისთვის საჩუქრების გადაცემითაც დასრულდებულა.
`პოპულის~ ცხელი ხაზი დღეს მომხმარებელთან ურთიერთობის საუკეთესო საშუალებაა, რაც ძალიან მარტივი და მოხერხებული გზაა მომხმარებლის მოთხოვნების შესასწავლად.