Facebook რეკლამები თავის მომხიბვლელობას კარგავს. უკვე დადგენილია, რომ ბოლო პერიოდში გაცილებით ნაკლები ადამიანი რეაგირებს Facebook რეკლამებზე, ვიდრე ეს ადრე ხდებოდა. სტატისტიკური მაჩვენებლების მიხედვით ს Facebook რეკლამებზე რეაგირების მაჩვენებელმა 20%-ით იკლო.
აღნიშნული ინფორმაციის გასაჯაროების შემდეგ 1 დღეში, კომპანია Facebook-ის ღირებულება $123 მლრდ-ით შემცირდა, უშუალოდ მარკ ცუკერბერგის ქონება კი $16.8 მლრდ-ით.
თუმცა ანალიტიკოსები აღნიშნავენ, რომ გავლენა პერონალურ მონაცემთა გაჟონვასთან და პოლიტიკურ პროცესებში მანიპულაციურ ჩარევასთან დაკავშირებულმა სკანდალებმაც იქონია.