ცენტრალურ და აღმოსავლეთ ევროპაში უდიდესი დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანია Wizz Air-ის ვებ-გვერდს ახალი, მგზავრობის დაგეგმვის ფუნქცია ემატება. სიახლე მორგებულია სწორედ იმ მოგზაურებზე, რომელთაც ჯერ კიდევ ვერ გადაუწყვეტიათ, სად გაატარონ მომავალი დასვენების დღეები.
ახალი საძიებო სისტემის საშუალებით მოგზაურები ბევრ ახალ და საინტერესო მიმართულებას აღმოაჩენენ. მოგზაურობის დაგეგმვის პროცესს კიდევ უფრო გაამარტივებს ფილტრები, რომლებიც მათ ინტერესებზეა მორგებული. მომხმარებელი ირჩევს, ამჯერად რა ტიპის დასვენება სურს, როდის, საიდან და რამდენი ხნით მიემგზავრება და რა ბიუჯეტი აქვს ხელმისაწვდომი, შემდგომ შრომატევად საქმეს კი მათთვის WIZZ-ი აკეთებს: 550-ზე მეტი მარშრუტის მქონე ფართო ქსელში იწყებს ძებნას და მგზავრს სასურველ კრიტერიუმებს მორგებული მიმართულებების მრავალფეროვნებას სთავაზობს.

საოჯახო დასვენება, ზამთრის კურორტი, რომანტიკა თუ იაფი ლუდი - ეს არის არასრული ჩამონათვალი იმ მრავალფეროვანი კატეგორიებისა, რომელთა შედეგადაც Wizz Air-ი მგზავრობის დაგეგმვის პროცესს ამარტივებს. მგზავრებს საშუალება აქვთ, დასვენების სასურველი სტილი შეარჩიონ და გაემგზავრონ შოპინგისთვის მილანში, დაათვალიერიონ ძველი ღირსშესანიშნაობები და არქიტექტურა ბუდაპეშტსა თუ ვარშავაში, ისიამოვნონ ღამის ბერლინის ცხოვრებით - Wizz Air-ის მომხმარებლებს ახალი შთაბეჭდილებები ელოდებათ, ეს ყველაფერი კი მგზავრობის დაგეგმვის ფუნქციასიის გამოყენებით.
დაგეგმეთ თქვენი თავგადასავლები აქ: https://wizzair.com/ka-ge/flights/trip-planner#/
Wizz Air-ი მომხმარებელზე მორგებულ ვებ-გვერდს მუდმივად აუმჯობესებს. ავიაკომპანიის მომსახურების ბოლო სიახლეები მოიცავს ახალი ტარიფების საძიებო სისტემას, რომლის შედეგადაც მომხმარებელი მარტივად შეიტყობს ფასდაკლებების შესახებ. ასევე მნიშვნელოვანია მგზავრის სახელის ონლაინ, უფასოდ ჩასწორების ფუნქცია. Wizz Air-ის მომხმარებლებს აქვთ ტარიფის გაყინვის შესაძლებლობა, რაც არჩეული ტარიფის 48 საათით შენარჩუნებას გულისხმობს. სანამ მომხმარებელი საბოლოო გადაწყვეტილებას მიიღეებს, ავიაბილეთები არ გაიყიდება და არც მათი ფასი მოიმატებს. აღსანიშნავია, რომ ტარიფის გაყინვა ხელმისაწვდომია ტარიფის ყველა კლასისთვის. ჯგუფური ჯავშნები საშუალებას აძლევს მომხმარებლებს, რომ ბილეთი სხვა მგზავრების სახელების მითითების გარეშე დაჯავშნოს, რეისის გამგზავრებამდე მაქსიმუმ 72 საათით ადრე კი უფასოდ ჩაასწოროს მათი მონაცემები. მოგზაურობის დაგეგმვის ფუნქცია არის მორიგი მაგალითი იმისა, რომ Wizz Air-ი თავისი მომხმარებლების ფრენის გამოცდილებას მუდმივად აუმჯობესებს.
Wizz Air-ის ელექტრონული კომერციის უფროსმა, ჰარი დროკმა აღნიშნა: „ავიაკომპანიის საიტი, რომელიც სტუმართა რაოდენობის კუთხით, მსოფლიოში მეექვსე ადგილს იკავებს, ყოველთვის ცდილობს, გააუმჯობესოს მომხმარებელთა ფრენის გამოცდილება. ახალი საძიებო სისტემა, რომელსაც დიდი ხანი ველოდით, დაეხმარება ჩვენს მომხმარებლებს, რომ მუდმივად მზარდი WIZZ ქსელის უნიკალური და საინტერესო მიმართულებებით იმოგზაურონ. ჩვენ გვჯერა, რომ მგზავრობის დაგეგმვის ფუნქცია მნიშვნელოვანი იქნება იმ მომხმარებელთათვის, რომლებიც მუდმივად ეძებენ ახალ ადგილებსა და თავგადასავლებს. ისინი ისარგებლებენ Wizz Air-ის დაბალი საფასურით და ისიამოვნებენ ჩვენი მეგობრული და პროფესიონალური ავიამომსახურებით. ჩვენ ყველას მოვუწოდებთ, შემოუერთდნენ ევროპის საყვარელი ავიაკომპანიის Facebook გვერდს, სადაც წინ კიდევ მრავალი სიახლე ელოდებათ: https://www.facebook.com/wizzaircom/”
Wizz Air-ის შესახებ:
Wizz Air არის ცენტრალურ და აღმოსავლეთ ევროპაში უდიდესი დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანია, რომლის ფლოტიც Airbus A320-ს და A321ავიახომალდს აერთიანებს. კომპანია მომხმარებლებს 550-ზე მეტ მარშრუტს სთავაზობს და 43 ქვეყვის მასშტაბით 143 დანიშნულების ადგილს ერთმანეთთან აკავშირებს. ავიაბიზნესის დახლოებით 3300 პროფესიონალისგან შემდგარი გუნდი Wizz Air-ის მომხმარებლებს უმაღლესი ხარისხის სერვისს და ძალიან დაბალ ფასებს სთავაზობს, რის შედეგადაც ერთი ფინანსური წლის განმავლობაში, რომელიც 2017 წლის 31 მარტს დასრულდა, Wizz Air-ზე არჩევანი 23,8 მილიონმა მომხმარებელმა შეაჩერა. კომპანიის აქციებს ლონდონის საფონდო ბირჟაზე სმინიჭებული აქვს ფასიანი ქაღალდის კოდი WIZZ და შედის FTSE 250 და FTSE All-Share Indices-ში. Wizz Air-ი დარეგისტრირებულია საერთაშორისო საჰაერო სატრანსპორტი ასოციაციში (IATA), საოპერაციო უსაფრთხოების აუდიტში (IOSA), ავაკომპანიის უსაფრთხოების აღიარების გლობალურ ქსელში. 2016 წელს, ავიაგადაყვანა-გადაზიდვების სფეროში ერთ-ერთმა წამყვანმა ჟურნალმა, Air Transport World-მა, Wizz Air „წლის გამოჩენილ კომპანიად“, წამყვანი ავიაციის ცენტრმა (CAPA) კი 2016 წლის ყველაზე დაბალტარიფიან ავიაკომპანიად დაასახელა.