მომსახურების ხარისხის ამაღლებისთვის ტურიზმის ადმინისტრაცია ხარსხის უზრუნველყოფის სამსახურს ქმნის. ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელის გიორგი სიგუას განმარტებით, დღეისათვის საქართველოში მომსახუროების დონე ძალიან დაბალი და არადამაკმაყოფილებელია.
„სწორედ ამიტომ ჩვენ ვქმნით ტურიზმის ეროვნულ ადმინისტრაციაში ხარსხის უზრუნველყოფის სამსახურს, რომელიც მიზანიც ქვეყნის მასშტაბით ტურისტულ ობიექტებში მომსახურების სფეროს გაუმჯობესება იქნება. ჩვენ ვხვდებით სასტუმრობისა და რესტორნების გენერალურ მენეჯერებს. ასევე ვატარებთ კონფერენციას, თუ როგორ უნდა იმუშავოს ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურმა. ეს არ იქნება მაკონტროლებელი და სარევიზიო ორგანო, ეს იქნება ორგანო, რომელიც მოახდენს კატეგორიზაციას. რესტონების, სასტუმროების და სხვა ტურიტული ობიექტების კატეგორიზაცია ზედმენტი წნეხისა და ჩარევის გარეშე, ფარული სტუმრის სტატუსით მოხდება"- აცხადებს სიგუა.
მისივე თქმით, აღნიშნულ პროექტს სახელმწიფოსთან ერთად სავარაუდოდ დონორი ორგანიზაციებიც დააფინანსებენ..
„ჩვენ ვერ ვისაუბრებთ ტურიზმის გაძლირებაზე, თუ მიმტანმა არ გაიღიმა. თუ საერთოდ ადამიანებს არ მოექცენ ისე, როგორც სტუმარს. სახლში, რომ მოდის სტუმარი ხომ თავზე ვევლებით და მაშინ როდესაც ის ფულს გვიხდის რატომ არ უნდა მოვექეთ ანალოგიურად?"- განმარტავს გიორგი სიგუა.