ჩემპიონთა ლიგის ტრიუმფატორი მიუნხენის „ბაიერნი" პლანეტის ყველაზე ძვირადღირებული საფეხბურთო ბრენდად დასახელდა. კონსალტინგური კომპანია Brand Finance -ის ინფორმაციით, გერმანული საფეხბურთო გუნდი 860 მლნ დოლარადაა შეფასებული, ხოლო ბოლო ერთი წლის განმავლობაში ბრენდის ღირებულება 9 %-ით გაიზარდა. შესაბამისად „ბაიერნმა" ლიდერობა „მანჩესტერ იუნაიტეტს" უკვე ჩამოართვა, რომლის ბენდიც 837 მლნ დოლარადაა შეფასებული.
ყველაზე ძვირადღირებული საფეხბურთო ბრენდების ტოპ-10 ასე გამოიყურება: 1."ბაიერნი", გერმანია - 860 მლნ დოლარი; 2."მანჩესტერ იუნაიტეტი", ინგლისი - 837 მლნ დოლარი; 3."რეალი", ესპანეთი - 621 მლნ დოლარი; 4."ბარსელონა", ესპანეთი - 572 მლნ დოლარი; 5."ჩელსი", ინგლისი - 418 მლნ დოლარი; 6."არსენალი", ლონდონი - 410 მლნ დოლარი; 7."ლივერპული", ინგლისი - 361 მლნ დოლარი; 8."მანჩესტერ სიტი", ინგლისი - 332 მლნ დოლარი; 9."მილანი", იტალია - 263 მლნ დოლარი; 10."ბორუსია" გერმანია - 260 მლნ დოლარი.
მასალის გამოყენების პირობები