Global Idea-ს, გაზეთი The FINANCIAL-ის, საქართველოს სავაჭრო-სამრეწველო პალატის და ამერიკის სავაჭრო პალატის მხარდაჭერით, სასტუმრო "რადისონ ბლუ ივერიაში", 2012 წლის რჩეული ბრენდების დაჯილდოვების ყოველწლიუ რირიგით მერვე ცერემოინია გაიმართა. "ოქროს ბრენდის" ნომინაციაზე 200-მდე საქართველოში მოღვაწე კომპანია იყო წარდგენილი, თუმცა მხოლოდ 36-მა კომპანიამ შეძლო "ოქროს ბრენდის" სტატუსის მოპოვება და მათ შორის "ელიტ ელექტრონიქსმა", კომპანია უკვე მრავალი წელია ინარჩუნებს ოქროს ბრენდის ტიტულს მიუხედავად დიდი კონკურენციისა.
"ელიტ ელექტრონიქსის" წარმატებაში კომპანიის თითოეული თანამშრომლის გარდა უდიდესი წვლილი მიუძღვის მის ერთგულ მომხმარებლებს. ჩვენ შევქმენით საქართველოს ბაზარზე ყველაზე დიდი სავაჭრო ქსელი, ჩენი მიზანია ყოველ წლიურად გავზარდოთ მომსახურების ხარისხი, პროდუქციის მრავალფეროვნება და ყიდვის შემდგომი მომხახურება. "ელიტ ელექტრონიქსი" მომხმარებელს ცდილობს შესთავაზოს ყოველთვის ახალი, კრეატიული და ინოვაციური მარკეტინგული კამპანიები"- აცხადებენ კომპანიაში.
"ოქროს ბრენდი" ავლენს და აჯილდოვებს იმ კომპანიებს, რომლებმაც გასულ წელს მარკეტინგულ საქმიანობაში განსაკუთრებულ წარმატებებს მიაღწიეს. კვლევა ავლენს ბრენდის პოპულარობას. მისი მთავარი ფოკუსი, კომპანიათა მიერ ბრენდის პოპულარიზაციისთვის მიღებულ კრიატიულ გადაწყვეტილებებზეა მიმართული. ალბათ ყველას გახსოვთ კომპანია ელიტ ელექტრონიქსის გასული წლის სარეკლამო კამპანიები, რომლებმაც თითოეული ჩვენგანის ყურადღება მიიქცია და განხილვის თემადაც იქცა საზოგადოებისთვის.
ოფიციალური მონაცემებით კომპანია ელიტ ელექტრონიქსი არის ბაზრის ლიდერი ტექნიკის სფეროში და მიმდინარე წელს ინოვაციური მარკეტინგული კამპანიებით, პროდუქციის ასორტიმენტის ზრდისა და მომსახურების ხარისხის კიდევ უფრო გაუმჯობესებით გეგმავენ აღნიშმული პოზიციის გამყარებას.
მასალის გამოყენების პირობები