2012 წელს მსოფლიო ინტერნეტ-რეკლამაზე 98 მლრდ დოლარს დახარჯავს.
GroupM-ის ანგარიშში აღნიშნულია, რომ წელს რეკლამის ბაზარი 16 %-ით გიაზრდება.
საერთო სარეკლამო მედიაში, ინტერნეტ რეკლამის წილი ამ დროისათვის 19 %-ია.
2011 წელს ინტერნეტ-რეკლამის ხარჯები 16 %-ით გაიზარდა და
84,8 მლრდ. დოლარი შეადგინა.
GroupM-ის ანგარიშის მიხედვით ირკვევა, რომ ინტერნეტ-რეკლამაზე ხარჯები ყველაზე მეტად სამხრეთ ამერიკაში გაიზარდა, რომელმაც გასულ წელს მხოლოდ ინტერნეტ-რეკლამისათვის 34,5 მლრდ დოლარი დახარჯა. ხარჯების მიხედვით მეორე ადგილზე- აზია-წყნარი ოკეანის რეგიონია, რომელმაც გასულ წელს ინტერნერ-რეკლამაში 24,8 მლრდ დოლარი გადაიხადა. აღმოსავლეთ ევროპის ხარჯებმა კი ამ მიმართულებით 21 მლრდ დოლარი შეადგინა.