აშშ-ის სასტუმრო ბაზრის ლიდერად ბრენდი Hilton-ი დასახელდა. აშშ-ის ბაზრის კვლევა ბრიტანულმა კომპანია BDRC Continental-მა ჩაატარა. გამოიკითხა როგორც ბიზნესმენები, ასევე სასტუმროს დამსვენებლები.
რეიტინგის სათავეში Hilton-ი მოექცა, რომელმაც 90-ქულიანი შეფასების შკალით - 81,5 ქულა მიიღო. Marriott-ის სასტუმროებმა 79,5 ქულა მიიღეს. მესამე ადგილზე ბრენდი Holiday Inn-ი აღმოჩნდა, რომელმაც 69 ქულა მიიღო. მეოთხე ადგილის მფლობელი, 44 ქულით, გახდა Best Western-ი, ხოლო მეხუთე ადგილზე Holiday Inn Express-ი 29 ქულით აღმოჩნდა.
კვლევის მიხედვით დადგინდა, რომ აშშ-ში ბიზნესმენები უპირატესობას Hilton-ს ანიჭებენ, მეორე ადგილზე კი Marriott-ი აღმოჩნდა მესამეზე კი Holiday Inn. მეოთხე ადგილი რამდენიმე სასტუმრო ბრენდმა გაინაწილა, ეს ბრენდებია: Ritz-Carlton-ი, Best Western-ი, Courtyard by Marriott-ი, Embassy Suites by Hilton-ი, Hyatt/Hyatt Regency-ი, Sheraton-ი დაHoliday Inn Express-ი.
იმ სასტუმროთა ჩამონათვალში, სადაც ყველაზე მეტად ჩერდებიან ბიზნესმენები, რეიტინგის მეხუთე ადგილზე სასტუმროები: Radisson-ი, Doubletree by Hilton-ი, Motel 6-ი, Renaissance Staybridge Suites აღმოჩნდნენ.