საქართველოს მთავრობამ კოპიტნარის აეროპორტის გასხვისება გადაიფიქრა. როგორ სააგენტო „ჯი-ეიჩ-ენთან" საუბრისას ეკონომიკისა დ მდგრადი განვოთარების მინისტრმა ვერა ქობალიამ განაცხადა, მას შემდეგ, რაც სამინისტრომ ინტერესთა მიღება გამოაცხადა, კოპიტნარის აეროპორტით ბევრი ავიაკომპანია დაინტერესდა.
"ჩვენ კოპიტნარის აეროპორტთან დაკავშირებით გვქონდა ინტერესთა გამოცხადება და ავიაკომპანიების მხრიდან ინტერესი მართლაც ძალიან დიდი იყო. მათი სურვილი იყო, რომ კოპიტნარის აეროპორტი გამოეყენებინათ როგორც სამგზავრო, ისე სატვირთო გადაზიდვებისთვის. კოპიტნარის აეროპორტი თავისი გეორგაფიული მდებარეობიდან გამომდინარე იძლევა იმის საშუალებას, რომ იქ დიდი ლოჯისტიკური ცენტრი შეიქმნას, შესაბამისად, ჩვენ გადავწვიტეთ, რომ კოპიტნარის აეროპორტი სახელმწიფო საკუთრებაში დარჩეს", - განაცხადა "ჯი-ეიჩ-ენთან" საუბარში ვერა ქობალიამ.
შეგახსენებთ, რომ ქუთაისის აეროპორტის საერთაშორისო სტანდარტებთან შესაბამისობაში მოსაყვანად და ნებისმიერი ევროპული დაბალბიუჯეტიანი კომპანიის მომსახურებისთვის, ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო შპს „ქუთაისის აეროპორტის" აქტივების სიმბოლურ ფასად - 1 ლარად გასხვისებას აპირებდა. ინტერესის გამოხატვა არ ატარებდა ტენდერის ან აუქციონის სახეს, შესაბამისად, მთავრობას ჰქონდა უფლება, არ მიეღო არც ერთი განაცხადი. საქართველო მთავრობაა თანახმა იყო ყოფილიყო პროექტის თანადამფინანსებელიც.
„ქუთაისის აეროპორტი" სახელმწიფო საკუთრებაში არსებული საწარმოა, რომელიც ქუთაისიდან 20 კილომეტრის დაშორებით მდებარეობს. იგი მოიცავს 35,5 ჰექტარ მიწის ნაკვეთს და 2 300 კვ.მ. შენობის ფართს. აეროპორტის ამჟამინდელი გადაზიდვის ტევადობა საათში 200 მგზავრს შეადგენს. აეროპორტი, ყოველგვარი სეზონური შეფერხების გარეშე, 24 საათის განმავლობაში ფუნქციონირებს.