Airbnb-ის ხელმძღვანელობა, ბიზნესის გაფართოების ფარგლებში, საკუთარი ავიაკომპანიის დაფუძნებას განიხილავს.
სამომავლოდ Airbnb-ში კლიენტებისათვის ყველა ტურისტული მომსახურების გაწევაზე ფიქრობენ.
სერვისის დამფუძნებლის ბრაიან ჩესკინის განმარტებით, მისთვის ყველაზე მისაღები
Amazon-ის კონცეფციაა: „ერთი მაღაზია, სადაც ყველაფრის შეძენა შეიძლება“.
აღსანიშნავია, რომ 2017 წელს Airbnb-ის გავლენაზე რამდენიმე კვლევა ჩატარდა, რომელსაც 2018 წელს დაარსებიდან 10 წელი უსრულდება.
კვლევების მიხედვით, Airbnb-ის მეშვეობით ბინის დაქირავება უფრო იაფია, ვიდრე სხვა საშუალებებით სასტუმრო დაიქირავო.