შვედური ფრენჩ-გიგანტი H&M-ი, 2017 წლის მეორე კვარტალში, მოგების ზრდაზე აცხადებს, რაც თავის მხრივ ახალი მაღაზიების გახსნას უკავშირდება.
როგორც უცხოუდი მედია წერს, H&M-ის სუფთა მოგება, მარტი-მაისის პერიოდში 10%-ით გაიზარდა და 697 მლნ დოლარი შეადგინა. საანგარიშო პერიოდში კომპანიის ბრუნვა გაიზარდა ასევე 10%-ით.
კომპანიის საოპერაციო მოგება, 898 მლნ დოლარის დონეზე დაფიქსირდა.
H&M-ი მსოფლიოს მასშტაბით ახალი მაღაზიების გახსნას აქტიურად აგრძელებს, რათა ონლაინ გაყიდვებს კონკურენცია გაუწიოს.
„ჩვენ ელეტრონულ კომერციას ოდნავ ჩამოვრჩებით, მაგრამ დარწმუნებულნი ვართ, რომ ჩვენი კომპანიის სტარეგია გრძელვადიან პერიოდში ზრდას განაპირობებს“, აღნიშნა H&M-ის აღმასრულებელმა დირექტორმა კარლ-იუხან პერსონმა.