„ლოუკოსტერი“ Ryanair-ი ბორტზე მგზავრებს უფასო უსადენო ინტერნეტს არ მიაწვდის, რადგანაც ამ სერვისს კომპანიისთვის შემოსავალი არ მოაქვს.
ასევე Wi-Fi-ზე უარის თქმის ერთ-ერთი მიზეზი გახდა ანძების დაყენებაც, რომელიც ინტერნეტის სიგნალის მისაღებადაა საჭირო. თავის მხრივ კი ამ ანძების დამონტაჟებით ავიაკომპანიას მეტი საწვავის ხარჯიც მოუწევდა, რადგანაც ჰაერში გადაადგილებისას ეს ანძები მეტ წინაღობას ქმნის და ლაინერს მეტი საწვავის დახარჯვა უწევს.
„საშუალოდ ფრენა 1,15 საათს გრძელდება და მგზავრების უმეტესობა ბორტზე შემოდის უკვე ჩანოტვირთული ფილმებით. მათ არ სჭირდებათ Wi-Fi და შესაბამოსად არც თანხას აღარ გადაიხდიან“, აღნიშნა ირლანდიური ავიაკომპანია Ryanair-ის ხელმძღანელმა მაიკლ ოპირიმ. მისივე განმარტებით, კომპანია არანაირ მომსახურებას არ დაამტებს, თუ კი მისგან სათანადო შემოსავალს არ მიიღებს.