საქართველოს ტურისტული მიმართულების შესახებ მსოფლიოში ერთ-ერთ ყველაზე პოპულარულ სამოგზაურო პორტალ -ზე ახალიმარკეტინგული კამპანია დაიწყო. თანამშრომლობის დეტალები და სამომავლო გეგმები ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარებისსამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა გიორგი ჩოგოვაძემ და TripAdvisor-ის მარკეტინგულიმიმართულებების მენეჯერმა ჩედ შაივერმა საზოგადოებას პრესკონფერენციაზე გააცნეს.
ახალი შეთანხმებით, 1 წლის განმავლობაში,ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია TripAdvisor-ის პორტალზე საქართველოს გვერდის მხარდამჭერი იქნება. 6 თვის განმავლობაში კიპორტალზე საქარველოს შესახებ აქტიური მარკეტინგული სარეკლამო კამპანია გაიმართება. TripAdvisor საქართველოს პოპულარიზაციას 10ქვეყანაში გაუწევს, მათშორისაა: გერმანია, პოლონეთი, იტალია, შვედეთი, ნორვეგია, დანია, უკრაინა, რუსეთი, ისრაელი და თურქეთი.კამპანიის ფარგლებში ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია 65 ათას აშშ დოლარს ხარჯავს. TripAdvisor-ი მსოფლიოში უდიდესიტურისტული პორტალია, რომელსაც ყოველთვიურად 390 მილიონი ვიზიტორი ჰყავს. ინტერნეტ მომხმარებლებს პორტალზე 465 მილიონიშეფასება და კომენტარი აქვთ დატოვებული.
TripAdvisor-ზე 7 მილიონზე მეტი განთავსების, კვებისა და გართობის ობიექტიაწარმოდგენილი. ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ კამპანია TripAdvisor-ზე 2016 წელსაც გამართა.