მიონის ბიზნეს ცენტრში თბილისის სპორტული მარკეტინგის საერთაშორისო კონფერენცია გაიმართა. ღონისძიება დამსაქმებელთა ასოციაციის ორგანიზებით და სპორტისა და ახალგაზრდობის საქმეთა სამინისტროს, ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის და ქალაქ თბილისის მერიის ხელშეწყობით გაიმართა . თბილისის სპორტული მარკეტინგის პირველი საერთაშორისო კონფერენცია ტრადიციულ სახეს მიიღებს და ყოველ წელიწადს გაიმართება. კონფერენციაზე შემდეგი თემები განიხილეს: სპორტული მარკეტინგი, სპორტული მენეჯმენტი და სპორტული ტურიზმი. კონფერენციაზე ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა გიორგი ჩოგოვაძემ სპორტული ტურიზმის განვითარების შესახებ ისაუბრა: „ სპორტული ტურიზმი მთელს მსოფლიში დასვენებისა და გართობის ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული ფორმა ხდება. სპორტული მარკეტინგისა და მენეჯმენტის განვითარება ვფიქრობთ, რომ ხელს შეუწყობს ზოგადად სპორტული ტურიზმის განვითარებას. საქართველოს ნამდვილად აქვს ოთხივე სეზონის განმავლობაში პოტენციალი, რომ ეს მიმართულებაც სათანადოდ განვითარდეს, -განაცხადა გიორგი ჩოგოვაძემ.