საფრანგეთის ეროვნულმა ავიაგადამზიდავმა Air France-მ ექსპერიმენტის ჩატარება გადაწყვიტა. ექსპერიმენტისა და ზოგადად კომპანიის მიზანია თვითმფრინავები მგზავრებით შეავსოს, რომელთაც ბილეთების კარგ ფასად ექნებათ ნაყიდი.
უნდა აღინიშნოს, რომ ბოლო პერიოდში კომპანიის საშუალო გრძელმაგისტრალური ფრენები საკმაოდ წამგებიანი იყო და სწორედ ამიტომ ავიაკომპანიის მენეჯმენტმა ავიაბილეთების რეალიზაციის ახალი პრინციპი შეიმუშავა.
ახალი პროექტის პრეზენტაცია გაზაფხულზე შედგა.